Vitézy szerint míg Karácsony és a miniszter egymásra mutogattak, ők megmentették a Budapest-bérletet
Vitézy Dávid szerint a budapesti utasok és közlekedési civil szervezetek határozott kiállásával megmentették a Budapest-bérletet.
Vitézy Dávid szerint a budapesti utasok és közlekedési civil szervezetek határozott kiállásával megmentették a Budapest-bérletet.
Mi épül Rákosrendezőn, mit kap a város, mi lesz a kisföldalattival és a Vasúttörténeti Parkkal? – többek között ezek érdeklik a volt közlekedési államtitkárt.
Se köztársaságielnök-jelöltje, se EP-listavezetője, se budapesti főpolgármester-jelöltje nincs a Fidesznek, márpedig mindháromra szüksége lenne ahhoz, hogy sikeres kampányt tudjanak összerakni a júniusi dupla választásra.
Állítólag Vitézy Dávid még azért nem mondott igent az LMP-nek arra, hogy a jelöltjükként Karácsonnyal szemben induljon, mert arra várnak, hogy kit indít a Fidesz.
Budapest korábbi főpolgármestere azt mondta, Karácsony Gergelynek kihívás lehet, ha Vitézy Dávid is beszáll a versengésbe.
Pár hónappal az önkormányzati választás előtt egymást érik az olyan fővárosi közlekedési ügyek és botrányok, amelyekben éppen Karácsony Gergely főpolgármester lehetséges kihívója, Vitézy Dávid tud avatott szakértőként fellépni. A tömegközlekedési járatritkítás témájában pedig senki által ki nem kényszerített bénázást láthatunk a fővárostól és a BKK-tól, amit betetőzött egy pulykahasonlat.
A fővárosi Fidesz frakcióvezetője Kóka János mocsaras-békás kijelentését is felidézte. Walter Katalin pénteken reagált, azt írta, sajnálja, ha félreérthetően fogalmazott, nem akart senkit bántani.
A cég vezérkara azt mondta, nem piszkálták meg olyan járat menetrendjét, amelynek kihasználtsága hetven százalék feletti.
A közlekedési szakember szerint a BKK járatritkítása elhibázott, ezért a rendszert meg kellene javítani. Ebben lenne a főpolgármester segítségére.
Walter Katalin reagált Vitézy Dávid azon állítására is, hogy az intézkedés bevezetését nem előzte meg társadalmi egyeztetés.
A közlekedési szakember szerint semmilyen társadalmi egyeztetés nem előzte meg a lépést.
Más-más attitűddel, de egyszerre lett kihívója Karácsony Gergely főpolgármesternek Lázár János és Vitézy Dávid. Bár utóbbi még nem jelentette be, hogy az LMP jelöltjeként ringbe száll-e a városvezetői posztért, máris megindult a kombinálás, kinek okozhatna ezzel nagyobb károkat. Lázár eközben a bérleteket használja gyújtósnak Karácsony ellen.
Ki tesz ajánlatot, kinek és miről? Mi az, ami felett nem tudott megállapodni Karácsony Gergely és Lázár János, és mit kellene tető alá hozniuk a következő 7 hétben? Mire számíthat az, aki Csepelről, Békásmegyerről vagy Budakesziről jár a belvárosba? Közéleti podcastunkban Balogh Samuval, a főpolgármester kabinetfőnökével, Walter Katalin BKK-vezérigazgatóval, valamint Vitézy Dávid egykori BKK-vezér és volt közlekedési államtitkárral foglaltuk össze az elmúlt napok és hetek viharát a fővárosi és agglomerációs tömegközlekedés felett.
Az agglomerációban élők egy része csaknem 60 százalékkal többet fizethet az új rendszerben.
Ungár Péter állítja: nem tudják még, ki lesz a jelöltjük a fővárosban.
Karácsony Gergely magabiztosan ítéli meg esélyeit a júniusi főpolgármester-választáson, de van oka aggódni is, mert a Fidesz-kétharmad által nemrég átírt szabályok veszélyeztetik közgyűlési támogatottságát, és kulcsszereplővé léptethetik elő a Kutyapártot és a Mi Hazánkat. Mi a Fidesz tizenegy főpolgármester-jelöltségre esélyes emberéről tudunk, de Orbán Viktor még titkolja, kit küld egy vesztesnek tűnő csatába. Ám ennek nem feltétlenül az az oka, hogy nem talál jelöltet, más taktikázás is lehet a háttérben.
A közvélemény-kutatás szerint többen szavaznának Vitézyre, mint a Fidesz eddig meg nem nevezett jelöltjére.
Győrfi Pál azt mondta, nem kapott felkérést.
Új módszerrel kopasztanak a taxis hiénák, Vitézy Dávid javasol.